Mot en ny skolvecka

Ja då var det söndag kväll och jag har just kommit hem från ett härligt barbell pass, känns riktigt skönt.
Helgen har varit helt ok, blivit så gott som frisk efter några sjukdagar usch usch. Jobbade några timmar igår, sen var det melodifestivalen som gällde, och jag blev så arg, så arg. Det SKULLE ju vara Salem som skulle vinna allt, han var ju helt klart bäst och det största pluset att björn kom in på ett hörn :D Gud vad jag blev glad :):) Men sedan riktigt arg, hoff jämt dessa besvikelser.. ÄR less på besvikelser. När ska man få bli så där riktigt glad och nöjd över sverige?? Nu pratar jag även hockey os, vi skulle ju ta hem guldet i år!! GUD vilken besvikelse och aldirg får man bli glad för att rätt låt vinner i melodifestivalen.... jämt jämt besviken..

Idag har iaf familjen varit ute på gården i den fina solen, jag och simon har skottat fram hela verandan så man får hoppas på sol nästa helg så kanske det blir en grillning :):)

Nästa vecka är en skolvecka, lite olika lektioner. har tex sista lektionen i massage innan prov, sista lektionen i grymintroduktion spännande. Torsdag och Fredag är lite speciell, Norrlandskonferensen för basmästare, ska bli riktigt roligt och intressant!

Ha de bra !

Råkade fota allt i svartvitt, såg det först när jag kom in. .










En dag när mina killar var riktigt trötta : )



Kommentarer
Postat av: Åsa

Oh, vad orättvist att ni får grilla!!!! Första grillningen för säsongen är den bästa!!!!!

2010-03-15 @ 20:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0