ledighet

Guud vad skönt det är att vara ledig, idag har jag gjort ingenting! Man blir så himla lat när man är ledig orkar som inte göra någonting. Borde egentligen plugga men nää kanske senare eller imorgon :) Klev upp vid elva idag, ante och jimmie hade åkt tidigare så jag och simon åt en riktigt god frukost och såg en bra film! The ugly truth helt okej bra! Lite tog jag och la mig i sängen och läste lite ur jag saknar dig, jag saknar dig. och det slutade med att jag somnade.. huh när jag vaknade var det dags för middag. Nu har simon åkt på träning, sitter här med en busig zico bredvid mig, hoppas det börjar nått bra på tv !!!

Zicos liv ser ungefär ut så här, vakna ut kissa, lite morgonmys i soffan, äta, sova, kissa, bajsa, buuusa, sova, kissa, bajsa, äta, buusa och sen natten. :) Jag och simon har klippt klorna första gången ihelg, det tyckte han var mindre roligt. Vi har även lämna honom hemma för första gången, ett litet tag bara. Det gick bra, han hade lyckats smita upp till isa under tiden men annars var huset som vi lämnade det :)

Helgen var annars helt ok, ante och jimmie har varit här och killarna har mest suttit framför xboxen!
Helgens höjdpunkter var melodifestivalen, hockefinalen och gårdagens middag :) Tjejerna hade varit och spelat i sollefteå och stannade och åt här i skeå och pappa förstås, så jag käkade med dom :) riktigt roligt att träffas, trots att det bara var en kort stund!

På onsdag kommer mamma, kul :) Får se vad vi hittar på!


Kommentarer
Postat av: K.U

Sötaste lilla Zico!

2010-03-01 @ 21:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0