Kiruna

Nu var det ett tag sen man skrev här, betyder att jag har haft fullt upp! Befinner mig sedan en vecka tillbaka i Kiruna, skulle egentligen har åkt hit i lördags men jag och Simon kom på att vi åker på måndagen och överraskar alla, Simon lyckades flytta sitt jobb på olles till senare! Det var riktigt roligt att överraska alla:D
Förra vckan gick åt att träffa alla, så kul att se alla igen :)
Fredag till Lördag for jag, hilde, lisa, sanne och zico till hildes stuga :) Det var riktigt myysigt. synd bara att inte vädret var det bästa :P Lördag var jag och zico i laxis och tog det lugnt!
Söndag spenderade jag på stan, Kristina har kommit från Linköping, jag tog och masserade henne och Åsa! Idag står faster på tur. Bra att tjäna lite extra slantar :)
Idag fyller farfar år, så vi ska till honom ikväll som ska bli riktigt roligt, farbror kommer från växjö och frida från sthlm, vet ej om någon mer kusin har kommit hit över påsk! detär så kul att träffa släkten efter ett stort uppehåll! :) imorgon fyller Sanne år och Onsdag Mira, betyder myyyycket tårta , kanske :) haha. Onsdag ska jag och frida fara ut med skotern hon har nämligen med sig en kompis från sthlm som ska få prova på skoterlivet :)
Torsdag far jag, simon, kristina, fredrik, jonas till björkisoh åker skidor, jag kommer stanna där med lisa och moa! ÅÅÅH så kul :D skidor!!!!!!
Alltså enriktigt bra vecka, och nästa vecka blir förhoppningsvis likaså!! :)

Har två hundar här i köket som ligger i varsin bädd med varsitt ben att tugga på, var tvungen att sära på dem så dom inte busar ihjäl sig :) Så kul med två söta valpar, känner att det kommer bli trist och jobbigt att sära på dom när vi måste åka.. men då ses dom till sommaren igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0