joobbbb

Sitter på jobbet och här är det dött! En liten familj som är och plaskar.
Mamma är och hälsar på oss, kom i onsdags och åker på söndag! Igår hade jag och mamma en riktigt härlig dag, for in till stan vid 10, strosade omkring, hämtade ut mina linser och fyllde på mitt gymkort. Vi åt lunch på wok'n roll, thai mat MUMS! Sedan for vi till edda hallen och badade, eller ja vi var på relaxen, bubblade, bastade och myste på! :) döö skönt! Man är som ny männsika efteråt.
När vi kom hem åt vi lax och pressad potatis, döö gott! Simon for på träning och jag och mamma kollade en jätte bra film, precious. jobbig men bra film, väldigt hemskt. handlar om en tjej som är överviktig, bor hos sin mamma som är jätte elak mot henne (det är hon som tvingar i henne maten) kallar henne för fatass, bitch osv. Tjejen blir våldtagen av hennes pappa som hon även får barn med. Tjejen är 17 år och går forfarande i skolan, hon får inte sköta hennes eget barn som även är invalid. Hon blir relegerad från skolan och börjar i en speciell klass.. Måste ses!


 

Imorgon ska jag jobba igen från 10-14, sen hem och ha lite massage och ansiktsmask med mamma, på kvällen är det ju melodifestivalen, andra chansen för mig väldigt oviktigt. längtar till finalen så jag får rösta fram keep on walking!!!!!!!! :) Simon åkte idag till luleå och hälsa på robert, mamma är hundvakt, hoppas de går bra :) ÅÅ juste äntligen är solen här!! snacka om vårkänslor!! :) värme = längre prommis med hundarna. Zico har blivit duktig att gå på promenad fast baraom Isa är med, annars är han en liten tönt som börjar tjuta :) haha. ååh han är så söt! Nu ska jag göra nått så tiden går fortare..


Kommentarer
Postat av: hannae

fyfan vad tragistkt ingen film man kände att man blev sugen att se... ;b kramaar från ett soligt kiruna!

2010-03-06 @ 15:01:10
URL: http://eleniushanna.blogg.se/
Postat av: K.U

Gu så söt han är alltså :D

Får din ömma svägerska beställa lite massage när man kommer till Kiruna? ;)

Fina bröd!!!

2010-03-08 @ 10:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0