sommar och sol?

Här var det verkligen längesen man skrev, kom till Kiruna för vad blir det , två veckor sedan! Trist att åka från värmen och komma till +10 grader, menmen. Jobbade eftermiddag första veckan plus att jag hade massa kurser så blev inte mycket till att umgås och och träffa folk, men denna vecka har jag haft ledig vecka, har varit så skönt :) äntligen få sova ut, bara ta det lugnt, fikat på stan med vänner och så! :) har dessutom hunnit med en hel del, varit till laxis och sett världens sötaste katt ungar :) bilder kommer på fejjan! sen åkte jag,simon,jonas,svärfar, zico och deco till parkalombolo (till myggen), det var en mysig liten by och lite fotboll blev det, vedbastu och sånt! :) Fredag = midsommar, käkade hos farfar i laxis och sedan for jag på andra sidan älven till heikki där de flesta av mina vänner var :) rött vin, lekar och trevligt sällskap , blev sen att fara till hempy där det var folk! riktigt riktigt roligt att träffa på gamla ansikten :) heeelt kanon bra midsommar :) bra uppvärming inför festivalen!!
Igår blev det lugnt kväll hos hanna med henne och sanne :) vi kollade en grymt bra film!! slumdog millionaire, måste ses !! Idag är ytterligare en lugn dag, bara njuter av slöheten innan jobb och festival börjas !! Har fm nästa vecka så perfekt med ledig helg!
Nu vill jag att värmen skall kommmaaa!! jag är skit sugen på att bada.





Kommentarer
Postat av: Åsa

Törs jag skriva att här är det sommar o sol, jag har legat i den nya solstolen i flera timmar.Deco o Zico har gjort mig sällskap ibland i solen o ibland under solstolen för att få skugga! Vi har gått in nu för jag blev rädd att dom får solsting :D:D Dom sover nu under köksbordet så sött!

2010-06-28 @ 14:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0