SÅ skönt med helg

så härligt med helg! denna vecka har verkligen gott segt, ska verkligen vila ut under denna helg gud så jag har längtat. så grymt jobbigt att höra klockan ringa 06.00 och tvinga sig upp, betyder faktist att jag inte trivs med min praktik riktigt, nä tror inte park grejjen är nått för mig, rätt trist. men en vecka kvar sedan bär det av till Kiruna :):)

Imorgon ska bli en bra dag iaf! Jag och mamma ska knata lite på stan, ska köpa mig någon hårfärg och på onsdag till frisören så det blir lite nytt till sommaren :) Vi ska äta räker imorn! det ska blir riktigt gott, sånt som simon inte tycker om är det bäst att passa på att äta :)

gud så trist blogginlägg, är nog för trött för att skriva..




snart två år sedan.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0