hejdå östanbäck

IDAG KOM LISA MED EN SÅ UNDERBART HÄRLIG NYHET TILL MIG!!!!!!!!!!!!!! SKABURBIAN TILL FESTIVALEN!!!!! LYCKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:DD:D:D:D::D:D:D:DD:D::DD:D:D:D:D

:D:D:D:DD::D:D:D:DD:D:D::D:D:D:D:D:DD:D
hahahah, är nog deras största fan?


Imorgon bär det av till Kiruna, och kommer nog inte hit förän i Augusti. Om jag inte åker ned någon ledigvecka eller så :) Men annars blir det hejdå östanbäck och skellefteå för ett tag! känns lite trist att lämna det ..
Det mesta har jag packat klart, jag har klippt gräset, och nu har jag lite städning kvar. åker imorgon efter jobbet! guuud vad roligt att komma tillbaka till alla :D Och på lördag blir det fest med tjejorna, ska bli riktigt kul :)


Kan berätta en sak som hände mig igår... var så trött när jag skulle ta matbacken på morgonen så när jag jag skulle äta min goda tomatsoppa som jag var sååå döö sugen på, så var det ingen tomatsoppa!!!!! hade lyckatd få med mig glass!!!!!!! smält var den såklart,,, ååå vad irriterande!! men lite komiskt också, haha :)

Igår, var jag hos frisören, klippte lite kortare och tunna ut det, så härligt inför sommaren :) det behövdes verkligen! Sedan efter vi hade käkat på thai inne i stan så for vi och hälsade på min lärare Anette. Hon bor så himla fint och hennes gård är helt fantastisk. Jag och mamma råkade nämna till hennes karl att vi är intresserad av skotrar och självklart skulle han visa sina skotrar som han meckar med och massa filmer, ville även att vi skulle titta in på hans hemsida osv. men det hade verkligen varit något för mig, tävla med gamla skotrar och hålla på att mecka med dom, blir nog i framtiden :)

Imorgon när jag kommer till Kiruna så ska jag först till laxis och säga hej, sedan är det kalas hos svärmor! :) På lördag ska jag och mamma hämta kattungar plus deras mamma :) dom har tyvärr en tråkig bakgrund så det känns bra att dom får bra hem, de är fyra kattungar och vi ska ha alla i laxis tills dom är 12 veckor, sen ska mamma och pappa ha kvar en kattunge och mamman! Gamle bull har nog inte länge kvar så det passar ju bra! och katt ungar gud så kul :) vi brukar alltid ta hem vuxna katter! det enda som är riktigt trist är att simon inte tål katter :/ inge roligt alls. .

På lördag kväll blir det som sagt fest, på söndag gör jag debut i korpen och på måndag börjas de på Lk :)


hejdå underbara Östanbäck













www.retroskoter.tk


Kommentarer
Postat av: hannae

VAAAAAA!??!?!?!?? D::D:D:D:D:D::D:D:D::D:D ÅH FY FAAAAAAN VAD KUL!!!!!!!! WOWOWOOWOWO visste inte förrän nu!! YEEEEEAHOOOOOOOOOOOOOO

2010-06-13 @ 13:24:47
URL: http://eleniushanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0