två år med kärlek

Guud vad skönt, klev upp halv åtta och gick ut med hundarna sen har jag legat och halvsovit i sängen till 12! det behövdes :) Och man behövde inte heller ha nå ånggest för det är världens tråkigaste väder ute!!
det här måste ju bara vara den värsta sommaren ever i Kiruna! uuscha!
Och just därför rullar vi ner med bilen till skeeå, jag hannae, sanne och simpe. För att hoppas på lite sol och bad!
På fredag bär det av till piteå och pdol!!! ska bli gryyymt. Troligtvis förfest på fredag hos en klasskompis, oskar linnros och heeelt troligt lasse w!!! :) Resten av tjejerna kommer på fredag kväll! Vi ska bo i Saras stuga, pooola, basta och dricka gott :) det ska bli såå kuuuul!

Igår firade jag och simon två år med middag på ripan, super gott!
Jag älskar dig Simon över allt annat




Fotograf: Robert Jonasson

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag älskar dig <3

2010-07-28 @ 06:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0