Skottland

Herregud klockan är halv sju och jag har varit vaken en timme redan?? Vad händer? Jag jobbade ju för tusan natt förra veckan och vänder tillbaka på dygnet så här lätt?? har aldrig någonsin hänt. mycket märkligt. Kollade nyss systrar i jeans 2, den är bra och mycket bättre än ettan :)
Zico ligger här bredvid och sover så sött, undra vad jag ska hitta på? äta frukost och åka på gymmet kanske? vore döö skönt, tror faktist det blir så :) hojja man har ju blivit galen. idag ska jag iaf tvätta och gå på biio, ska bli såå roligt att kolla eclipse, som man har väntat!!
Imorgon ska jag ner till laxis på dagen och hjälpa pappa med häcken, plugga och hoppas på bra väder! På kvällen ska vi fira Hanna och Erica som fyllde år i lördags :) Och men tanke på Hanna och Erica så ska jag hänga med dom till Skottland till hösten!!!!! mest troligen iaf, som det ser ut nu :) Om det inte blir allt för dyrt och så! men det vore gryyymt. Har suttit de senaste dagarna och drömt mig bort och googlat det mesta om Skottland, :)














Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hoppas att du kan åka till Skottland, verkar vara vackert och gemytligt!

2010-07-13 @ 17:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0