äntligen hittade man sommaren

Blev less på vädret i Kiruna så blev lite spontant att jag åkte ner till Skellefteå, jag och Zico satte oss i bilen på torsdags morgon. första gången jag körde själv så långt! Gick jätte bra. När jag kom fram var det bara på med bikini och satt i solen några timmar, resultatet blev bränna ! :) Igår var det lite mulet så jag kristina och åsa for på stan, blev lite shopping fast jag är döö fattig, en kjol och ett linne jäkla dyrt, 80 hela spänn!! haha rea är bra :) Fick även två par öronhängen av åsa och kristina, tack för det :) (också jätte dyrt). hehe
Idag blev det härligt väder, jag och kristina och jonas började dagen med ett dopp i halvet! sedan har jag legat i solen med zico och deco, är nämligen hundvakt idag för dem andra är på kalas!
Redan imorgon åker jag hem, hoppas jag tar med mig vädret till kiruna, har varit så skönt med lite solsemester men trist bara att inte simon följde med.
Nu ska jag börja skala räkor och frossa i mig till en bra film eller nått och mysa med hundarna :)
Nästa vecka har jag em och sedan ledigvecka igen, skönt! längtar :) ska nämligen åka till piteå och bla kika lasse w på pdol !! Bo i Saras stuga, bada pool, dricka öl och hoppas på bra väder :)

Simon är den bästa jag vet

Kommentarer
Postat av: K.U

Du har en ny present att vänta ;)

2010-07-20 @ 10:21:29
Postat av: Sofi

Jasså, vad spännande :) Vi ses imorgon!

2010-07-23 @ 11:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0