välkommen 2010

Julen var kanon, var en heeel bra dag och är väldans nöjd med julklapparna jag fick :)
Mellan dagarna blev lite jobb, och nyåår var en grymt bra dag :)) Vart precis som jag ville:)
Annars har tiden gått väldigt fort, en vecka tills man åker hem! Och en skolvecka väntar, ska bli kul vecka!:) Har en föreläsning om ledarskap, ska jobba med projeket, kurs att lära sig köra olika maskiner! coolt! :)
Och veckan efter det fyller jag ÅR! waow, 20. Och så blir det nog en trip till maria och johan e Oslo :):) KUL!!! Och kanske veckan efter det en trip till kiruna! vemvet.

Igår var vi några som var och bowlade, spelade poker, det var kul! For sedan på landströms och vidare till arran! Mycket trevlig kväll måste jag säga :)

Just nu sitter vännerna och spelar risk, inte jag. blir så sur när det går dålligt. usch, ska sitta och vänta tills hockeyn börjar 03.00!! ska blikul :)



Höjdpunkter 2009


- Förlovade mig med min underbara Simon
- Tog studenten
- Balen
- Kiruna Festivalen
- Grekland med Simon
- Flyttade med min kärlek till Skellefteå
- Började plugga (känns så rätt med utbildningen)
- Pappa blev klar med renovering av nytt kök (blev såå fint!)



Kommentarer
Postat av: Simon

Första höjdpunkten gillar jag mest! :D

2010-01-07 @ 22:51:08
Postat av: Emelie

Vad utbildar du dig till?=) söt valp ni hade införskaffat:)

2010-02-19 @ 18:02:59
URL: http://fridaemeliesofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0