Tillbaka till vardagen

Då är man tillbaka hemma i Skellefteå och det är såå mysigt när det är snö här, så fint när man stiger upp och solen lyser på ängarna, och helt seriöst får jag lust att ställa mig på ett par längdskidor och åka ut en vända, även om jag aldrig varit störtförtjust i längskidåkning tror jag ändå att jag ska ta med mig mina nästa gång vi åker till kiruna :) haha, fast denna konstiga vilja kan komma från en dröm jag hade för någon natt sen, lyssna på detta!! Jag drömde nämligen att jag tog silver i vm i skidåkning!!! hahaha det var så häftigt.
I lördags anlände vi hit till östanbäck, ett kallt hus och fullt med snö på gården, simon tog jobbet att skotta och jag gick in för att värma upp vårt hus och packa upp allt. Det var såå mysigt att krypa ner under filten i soffan och elda i spisen :)
Söndag blev det att sova uut, verkligen sova ut jag klev upp halv två och simon halv tre. !!! Blev att laga middag till frukost vid fem åkte vi in till stan för att besöka biografen och vi såg nämligen avatar! säger bara WAOW! Ett måste att se den, helt klart den bästa filmen som finns! JAG VILL VARA EN NA'VI! ååhh. 
Idag var det skola ocn en mycket intressant dag om ledarskap och kommunikation, hela veckan är bra och slutar på fredag med en klassfest! vi har hyrt lokal och allt sånt:) fast får se har träning så blir en lugn kväll men hoppas på massa kul :) 
Nästa vecka på torsdag fyller jag år :) längtar! skall dessutom gå den praktiska "traktorkursen" på min födelsedag, känns mera sådär hade hellre velat vara ledig hela dan och bara göra roliga saker:) Fast traktorkursen ser jag verkligen fram emot :) Och fredag efter det bär det av till Oslo och hälsa på maria och johan ska bli grymt :) 

Trist att man inte kan åka med underbara vänner till levi, hade varit såå grymt. ååh jag är så arg att jag missar, vore så himla kul! så var det själv som kom på idén med levi så kan man inte ens följa med pga fel vecka, sånt är förjävligt, men hoppas ni får kul :) Blir glad om jag får en skidanläggning på min Lia period så får jag också åka lite skidor!!!!!

Sen hoppas jag att alla laddar som fan till den 30:e då blre feest i kiruna, håller på att kolla upp hur man ska se ut :) rock är temat och jag vet lite hur jag ska se ut, fast det kan bli mera åt punk hållet och det vill jag ju inte :/ ska fundera vidare !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0