Lycka är att fylla 20!

woohowo, haha helt sjukt tror jag aldrig har varit så här happy när jag fyllt år förr. verkligen lyckorus hela dagen! Kan ha med att dagen har varit helt kanon hitills :D
Började dagen med fika på sängen av simon, så snällt av honom (färska ostfrallor, juice och ett fint ljus), for iväg vid åtta för att köra traktor på skolan!! Och det var faktist riktigt ROLIGT! fick testa köra L50, L70 och lundbergare, det var coolt måste jag säga! Vid lunch tid hade jag möte med min lärare, lite om lia och sedan surrade vi om mitt projekt! båda jag och hon ser så mycket framemot det:) Och hon ville att jag redan ska utföra det i vår! shiiiit, nu blire brådis :):) MEN gud vad taggad jag är, ska verkligen gee järnet!
Efter mötet for jag och simon på stan han hittade ett par skridskor och jag gjorde systemetdebuten, haha :) det var också coolt!
Sen hemma har vi bara myst på, kollat film ätit tacis, ätit tårta och så har jag öppnat ett paket från min mamma (ett jätte fint tennarmband) :) Nu är simon på träning, när han kommer hem så ska vi packa! Imorn bär det nämligen till OSLO!!! :) Kommer bli skit kul, hälsa på Maria och Johan! Lite nervös faktist, eftersom det är simon som har hand om biljetterna, hoffhoff :)

Igår på stan hittade jag min outfit till festen nästa helg, rocktemaa, Kommer bli så KUL!

Nu ska jag fortsätta njuta av MIN dag :) Tack för alla gratulationer, blir så glad :)

Kommentarer
Postat av: hannae

åh va roligt:D:D vad härligt att du haft en så bra dag! Vi syns snart! Hoppas ni har det kul i norwayyy! puss&kramar!

2010-01-23 @ 15:12:47
URL: http://eleniushanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0