Kom lördag kom!!!

Heelt galet, hur kan man vara så här taggad :)) Men nu först om våran resa:

Åkte till Oslo i fredags, jobbig resväg men när vi väl kom fram till maria och johan fick vi en fin middag (tacopaj) fick även en present av dom :) En skit rolig "grow your own gayfriend" haha, och en norge t-shirt :) Blev så glad och så tårta på det :)
Lördag klev vi upp rätt tidigt och for in i stan, strosade runt hela dan och lite shoppngpåsar blev det, jag fick ett par nya handbollskor av Simon i present :) På kvällen gick vi på en resturang som heter egon, jätte bra mat! Forsatte kvällen med lite vin och kortspel. Söndag kollade vi när johans lag hade match och bara myste på i deras lägenhet!:) Måndag blev det hemresa, hade en underbar helg :)

Och nu över till det jag ser framemot just NU!!! :) Blir nog att fara till kiruna torsdag, på eftermiddagen ska nog jag hilde och moa och handla mat och sånt roligt ! Fredag blir det att kolla upp lokalen, fixa klart med lekar och ljudanläggning osv :):):) På eftermiddagen ska jag ha födelasfika med släkten. sen på LÖRDAAAG! blir det att fara till lokalen och göra i ordning allt, sen börjar FESTEN,såå kul ! ROCK ON!!!!!!!!!!!! ska bli galet kul med rocktema, har just gjort tre st skivor med bara rock, finns så många grymma låtar! Sen har jag även gjort en skiva med massa partymusik ( så man får lita av det också;) )

Hoppas alla mina vänner är lika taggade som jag! :) LÖRDAG: ses i dimman och ROCK ON (eller hur hanna?) :D

Kommentarer
Postat av: mira

Taggad till tusen!

2010-01-27 @ 00:03:57
URL: http://johansssonmira.blogspot.com
Postat av: hannae

HEEEEEEEEELT KLART!!!! :D:D åååååååååååh!! :):)

2010-01-27 @ 20:50:05
URL: http://eleniushanna.blogg.se/
Postat av: cammi

HEJ VÄN!

Trisst att det inte blev av ihelg ;( förlåt! Men kan du ringa mig när du är i stan så hittar vi på nåt? Puss!

2010-02-02 @ 16:15:39
URL: http://erikssoncamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0