Zico och jag saknar dig, jag saknar dig!

Ja då var den helgen över, igår söndag min enda lediga dag på vecka, såå himla skönt! Fick sova till tio och allt (fast var upp vid halv sju och buste av oss lite jag och Zico). Annars var dagen riktigt lugn.
Nu har Zico sovit i sin bädd två dagar i rad :) Riktigt bra, han vaknar ibland och tjuter men då är det bara att lägga en hand vid han så blir han lugn. Simon har idag varit med Zico och hämtat posten, och till kvällen gick vi alla fyra ut på en kort promenad, det var trevligt :)
En vecka kvar på 360, sen lite ledigt det känns skönt! Fast får se hur ledigt det blir, har nämligen fått mycket jobb i byske på senaste, imorgon och onsdag ska jag fara och jobba efter praktiken, känns riktigt tungt men det ska nog går bra.
Till helgen får vi besök och kanske nästa vecka också!
Idag fyller min pappa år!!

Nu har simon just sövt zico och jag ligger också i sängen, ska ta och läsa lite först ur en skolbok, arbetsgruppens psykologi, mindre roligt. Men sen ska jag ta och läsa ur en mera roligare bok nämligen Jag saknar dig, jag saknar dig! ÄNTLIGEN :D HAr sökt den boken överallt och tillslut bad jag stadsbibloteket beställa in den och äntligen kan jag läsa den :) Ryser i hela kroppen när jag läser ur den och tänker, de här scenerna ska hanna och erica spela! WAOW alltså :)

Godnatt!



Zico och han kompis!




Mina två favvo killar :)




Guud vad jag längtar tills boken blir film!! :):)






Kommentarer
Postat av: K.U

Men, är det inte Min mjukishund han biter på? :D



Han är så himla söt den lilla krabaten!

och kul att man måste söva honom haha

2010-02-23 @ 13:13:38
Postat av: Sofi

Haha, jo det kan det nog vara hoppas det är ok! Zico älskar hunden :D

2010-02-23 @ 14:57:36
Postat av: K.U

jag har nog ingen direkt användning utav den just nu så de är ok :P

2010-02-23 @ 18:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0