Träningsvärk! :)

Guud jag vad skönt med träningsvärk! Har verkligen gett mig in i ett träningsläger!
Tredje dagen idag på LIAn, 360 träningscenter. Trivs hur bra som helst. Innan så hade jag aldrig provat på de här med gruppträning och de har dem i massor på 360 så får vara med på allt jag vill ungefär! Igår var jag på Function, mycket bra och roligt (mycket blandat med kondition, styrka, mac ochså) och idag bled det spinning! gaah snacka att svettas. Jobbigt och skönt efteråt, men jag vet inte cykling inomhus inte så rolgit enligt mig, hellre springer man ute i naturen :) Imorgon blir det core iaf, det ser jag framemot och fixa till träningsvärken lite :)
Jag längtar till helgen, får helg efter kl 14.00 på lördag så det är ett tag kvar, hojhoj. Efter 360 på fredag, ska jag bege mig till byske på jobb och samma på lördag förmiddag, skönt med lite penki! Lördag em och kväll blir jag väldigt ensam, (förutom isa då). Simon har nämligen bortamatch och på kvällen blir det tydligen party för hans del. Ska krypa ner i soffan och kolla melodifestivalen iaf, någon snäll vän kanske har lust att komma och hälsa på i östanbäck då?? Joo komigen :)

Projektet går rätt bra, ska nämligen göra en studieresa med min klass till kiruna och jukkas, dem ser verkligen fram emot det :) Blir besök på icehotel, gruvan och lite föreläsningar om fritid :) roligt roligt !

Nu kom Simon hem från ett besök på ice i kåge, han var snäll och köpte mig en Lindt, raspberry dark, MUMS! Så vi ska slå på en film och jag ska äta choklad!:)

Hoppas alla har det bra borta i kiruna, jag saknar er!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0