Torsdag

Imorgon är sista dagen på praktiken, känns både och :) Har varit riktigt roligt plus träningslägret, ska fylla på mitt gymkort och fortsätta i denna takt! :) Sitter nu hemma, har burit in ved och sånt ska ta och snabb städa snart, vi väntar nämligen gäster! Andreas och Jimmie skall komma och hälsa på över helgen. Tanken var väl att killarna ska kolla när sverige vinner os, MEN satan det blev inget av det. UScH vad arg jag var imorse, fan fan fan. så här skulle det ju inte gå?

På lördag blire jobb på fm SEN är jag äntligen ledig för att tag :D guud vad jag ska njuta! Mamma kommer och hälsar på nästa vecka :) Blir det självklart att plugga , v.11 är det skola igen! Kul och träffa alla igen och så ska vi på norrlandskonferensen , blir massa föreläsningar på dagen och på kvällen blir det tre rätters och dans! :)

choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0