Tillbaka till barndomen

Minns ni?!?!? Sommarlovsmorgon 97, Salve! :D Visste själv inte vad det var riktigt när Simon började prata om det, men han tyckte den var sååå bra så han beställte hem den! Och när jag började titta började jag komma ihåg :) Ååh den var ju så bra, medeltiden i Kalmar! Visst minns ni? :D Nu har vi iaf suttit och kollat på den hela tiden och minns tillbaka till barndomen lite grann!




Idag har jag jobbat på byske badhus, tiden gick fort så det var skönt. Var inte så himla kul att sitta inomhus när det var så fint väder ute. Efter jobbet for jag och handlade lite och sedan hem för att gå ut i det fina vädret med Isa! :) Simon åkt iväg vid elva imorse för att spela bortamatch i Umeå, matchen var kl fyra så sitter och väntar på att han ska ringa om hur det har gått! :) Och simon kommer väl inte hem förän jag måste hämta honom efter krogen inatt! Till mat rörde jag ihop en jätte god sallad, med tonfick och grillad fläskkare, mums! Sen har jag tagit det himla lugnt, haft på ansiktsmask, tagit en låång och varm dusch sen hoppat i myskläderna. Nu väntar jag på att melodifestivalen ska börja så jag får äta mitt godis och dricka min pepsi :) Jess en riktig myskväll ska jag ha med mig själv och isa såklart! . Imorgon är det allahjärtansdag och jag har faktist köpt mig en liten hjärtetårta till mig och simon :) Och även en liten present till oss båda ! :) får se mer vad imorgon blir för dag.

Ååh ibland längtar man till Kiruna lite, som igår! Mina svärföräldrar har nämligen fått sin valp, Deco och dom har skickat massa bilder, man hade vekligen velat vara där nu! men dom har lovat att komma och hälsa på med valpen här snart :) Jag och Simon är sååå sugna på att skaffa valp, synd bara att det ska vara såå himlans dyrt, men roligt hade det varit och det är ju verkligen nu vi har tid också. Simon är lite less på att Isa inte vill busa så mycket nåmer så det hade passat bra med en liten buse åt simon :) Isa är ju trots allt 98 bast.
Här är en bild simons föräldrar har skickat på Deco :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gud så söt den lilla valpen var :)

Jag kommer ihåg Salve! Vi brukade ju titta på den, du måste komma ihåg :)

2010-02-20 @ 22:31:00
URL: http://jernelöf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0