sweet sunday !

Igår firade jag och Simon våran ettårs förlovningsdag :) Dagen var toppen ! När vi steg upp sket vi faktist i frukosten och gick direkt på lunch, och det blev tomatsoppa med fjärilsmakaroner, SÅ gott. Efter lunchen fick jag mig en halvtimmes massage av Simon !! :):) väldans skönt. Efter det tog jag med mig Isa och gick på en promenad i det härliga vår vädret ! solen strålade, underbart! Förstår mig inte på min fästman ibland som sitter inne och trycker med tvspelandet när vi har ett så vackert väder. Nä han är knepig ibland :) Efter ett våran lång prommis och lite skottande på gården gick vi in, kollade vänner och gjorde varm choklad till mig och Simon :) det var riktigt mysigt och gott, vänner är livet :) Jag tog och lyxade till det rejält och satte på mig en ansiktsmask (fick den av hilde i present!) :) Sedan var det bara att hoppa in i duschen och fixa i ordning sig. Jag och Simon hade nämligen bokat bord på en resturang inne i stan (kriti, en grekisk resturang), rätt dyr resturang men vi ville lyxa till och fira våran dag :) Det var sååå gott! Vi for sedan och köpte chips och cola for hem och kollade på melodifestivalen, rätt låtar gick vidare. fast både jag och simon tyckte så mycket om Anders Ekborg, jo det är sant! haha synd att det inte gick bättre för honom :)

Idag var det en lugn morgon, Simon laddade inför match och jag har diskat och plockat lite. Kl 14 hade simon match och jag tog med mig Isa (en fördel med uteis)! :) Underbart väder idag igen, stod nästan och svettades, var lite svårt för spelarna när dom hade en skinande sol i ögonen. Synd att simons lag förlorade, annars hade dom legat etta i serien. menmen är glad för min simon gjorde ett mål iaf! :)
Nu sitter jag och väntar på en annan del av kööping !:) wooho, tobbe !

Imorgon börjar min LIA på 360, ser vekligen framemot det!

Här kommer vinterhälsningar från Östanbäck!










Kommentarer
Postat av: Åsa

Oj vad fina vintebilder, vad mkt snö!!!! Vi kommer snart på besök,Deco måste ju få se sitt sommarhem o träffa Isa!!!

2010-02-07 @ 20:58:09
Postat av: Anonym

Jätte vackert :)

Grattis på eran dag!!!!



Vad kul att se lite bilder, jag längtar till Östanbäck!

2010-02-07 @ 21:36:40
Postat av: lisa

åå snyggjackan! :D

2010-02-07 @ 23:29:17
Postat av: Anonym

JAG SAKNAR DIG.

2010-02-10 @ 17:36:00
URL: http://eleniushanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0