Ny vecka

Efter att ha tillbringat helgen i kiruna är vi tillbaka hemma i Skellefteå, med massa ny snö och nu har vi hunden med oss också :)

Lite korfattat om helgen: Fredagen var det mycket att göra, mycket förberedelser innan lördagen och THE BIG party skulle vara, Jag, Hilde och Moa stod för hela festen. Temat var rock, och kan säga är MYCKET nöjd så här efteråt :) rocken roll var det verkligen och folk kom det :) Var HUR kul som helst, grymt med rockmusiken och alla hade klätt upp sig i snygga rockoufits! Sååå roligt . Hoppas alla andra också tyckte det :) Tack ni som kom jag hade skit kul!!!! :D

Idag upptäckte jag hur mycket läxor jag har gaah stress som tusan, var bara att borra ner huvudet i alla böcker och skriva så pennan glödde, gjorde bra ifrån mig men måste fortsätta i samma takt imorgon. vattenrening, hälsopedagogik, ledarskap och kommunikation, bok om anläggningar.. Yes har kommit en bit på vägen iaf.
Min lärare ringde nyss, jag och hon ska till skolan på torsdag på någon sorts mässa och presentera utbildningen, kommer bli nervös känner jag , men det går säkert bra!
Nästa vecka börjar min fritidspraktik, ska vara på ett gym här i skeå i tre veckor ska blli kul! Projektet går lite segt nu, men det är kul att jobba med :)

Imorgon hoppas jag att jag får med simon och simma, vill så gärna! tråkigt att gå själv : P
Sen har jag och simpe planerat lite framtidsplaner, wio alltdi lika roligt att komma på nya saker men det är hemligt så! Och det är knappast klart någonting men en idé iaf och det är kul! vore kul! we will see.

Sen fick jag veta något riktigt riktigt trist igår....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0