förberdelser

Nu är alla förberedelser inför morgondagen så gott som klara! :)
När jag slutade praktiken för dagen for jag och Simon och köpte lite hundsaker: koppel, leksaker, bajspåsar, lite godis och en hundbädd! :) Känns riktigt bra ! Har fått lite trista kommentarer om vårat valpköp, hur bunden man är osv. vi vet mkt väl om det och vi har ju faktist isa så vi har ju inte haft större problem med det, och just denna tid i våra liv känner vi är bäst, vi har bäst tid och är mycket hemma simon pluggar hemmifrån och jag har många veckor hemmaplugg också! Så det kan inte komma en bättre tidpunkt än nu! :) Det ska bli så himla roligt och spännande med en liten valp, vi ska gå valpkurs till sommaren och hyra böcker från bibloteket. Vi går fullt ut för detta :)
Ikväll har vi tagit bort alla mattor, simon har snickrat och målat en platta till trappen så lillen inte går och slår ihjäl sig!:) Har gjort plats för valpens bädd både i köket och i sovrummet. Blir nog inte mycket till sömn ett par veckor framöver men det känns helt ok! :)
Jag har sovit på dagen och nu är det dags för sverige-tyskland roligt, roligt!

Lär skriva imorgon och lägga upp lite bilder om jag får tid över dvs :D



Isa är väldigt nyfiken på vad som väntas :) Hon tog faktist och snodde åt sig fotbollen direkt :)

Kommentarer
Postat av: K.U

Det är erat beslut och ni ska göra som ni vill!!!

Jag tycker det är JÄTTE kul!!! :)

Lycka till nu och kör försiktigt idag!!!

kram

2010-02-18 @ 15:24:24
Postat av: Anonym

Just nu har ni tid, men den lever i minst 10 år.. hoppas det kommer fungera och att ni har tid med annat än hunden.

2010-02-18 @ 20:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0