Filmtime!



Mitt inlägg försvann nyss, så jag ger mig på det en gång till.
Idag har jag jobbat lite i byske, efter de for jag hem och det var dags för filmtime! Vi har nämligen fått en film från kenneln, så vi såg den idag, massa bra tips och ideér, Zico satt också med och kollade och var så nyfiken kom alla hundar som var med i filmen :)
Det händer så mycket på bara några dagar med en liten valp. Vi har fått honom att bajsa och kissa många gånger ute! :) Försökte fota en bild när han och simon var ute men det blev inte så lyckat. Synd att det är så kallt ute också -27, annars hade vi kunnat träna så mycket utomhus! men det kommer :)
Nätterna har gått jätte bra, kan bero på att Zico har fått sova i sängen, snacka om mys kille !! Haha, men jag fick nyss honom att sova middag i sin egen bädd, lade en kudde och en filt vid han så somnade han så sött! :) Ska även prova det inatt!
Fick en fråga vad han är för ras, en dansk/svenks gårdshund, blir inte så stora och är en sällskapshund, en stor hund i en liten hund som erika skriv till mig. Och till mina vänner vi kommer troligtvis hem till påsk då får ni träffa lillen :);)
Zico har idag också kommit på att han själv kan gå i trappan.. huhu, gav med sig att han ramlade några trappsteg också trots de har han såklart inte lärt sig att trappan är faktist farlig och man måste vara försöktig. Men det kommer väll :)

Ikväll blir det godis och melodifestivalen! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0