skellefteå i tre veckor

Gud vad skönt med sovmorgon, skönt att vara utvilad.
Är i Skellefteå nu, har varit här sedan måndags, har gått jätte bra trodde inte det! Men jag har ju Isa med sig så då är det ju lugnt, har varit lite långtråkigt bara.. Har iaf haft praktik denna vecka och har även nästa vecka sen är min park lia klar, härligt! Park är det jag tycker minst om i min utbildning. v.35 har jag skolvecka och det ska bli kul att träffa alla igen :)

Ikväll ska jag hämta mamma och zico från Luleå, dom har nämligen åkt tåg! Mamma ska nämligen också börja plugga här i skeå så hon har skolvecka nästa vecka och stannar här tills jag åker hem, kul med sällskap och vad jag har saknar zico! mysigt att få sova med han igen :)

Har varit sol hela veckan, inte allt för varmt men man har ju kunna haft t-shirt på jobbet iaf! Och kvällarna har varit jätte mysiga med kvällssol och lite små kyligt. :) Idag är det mulet och trist..
Ska äta frukost och ta mig ut på en springtur, är himla jobbigt att inte kunna gå på gym, jag och simon har tränat så bra och hårt hela sommaren så blir det ett uppehåll för mig känns mindre bra. men nu äre kondisen jag kör på!



Är sugen på handboll :)

Kommentarer
Postat av: svägerskan

DUKTIGT!!!

Ni kan flytta hit så kan du vara min personliga tränare! ;)



2010-08-21 @ 16:06:29
Postat av: Sofi

Ja men visst :) Vi hade väldigt gärna flyttat till linköping men det är synd att det inte finns någon bra utbildning för simon där!

2010-08-21 @ 16:32:09
Postat av: K.U

Om Jonas också kommer hit MÅSTE ni flytta iaf nära :D

2010-08-22 @ 00:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0