lördag

Lördag idag, har hunnit springa på stan. köpte mig hårfärg, lite ljusare. får se om det blir något, brukar ju som inte bli det på mitt hår, men ska ge det ett försök iaf. skönt med lite fräscht hår iaf! :) Hittade mig ett par skor, fastnade vid dom direkt, blev ett par kängor perfekt så här till hösten!
Vi tänkte fara på matfesten en sväng, men det var så kallt ute.

Igår var jag första gången hos en massör, har aldrig varit hos en förr, låter konstigt men så är det. fick panik med min andning så jag var som tvungen! Fick iaf först massage och sen kom en naprapat och knäckte mig lite i nacken och ryggen. oerhört skönt! Efter det for jag och mamma på edda hallen och badade lite, eller mest bubblade! Jag gjorde även flytprovet (måste nämligen göra olika prov för att bli badmästare), man ska iaf flyta i 12 min för att få högst poäng, det gick fint!

Nästa vecka är det dags för skola, har lite arbete att göra innan dess så idag och imorgon måste jag kämpa på! Ska bli kul att träffa klassen igen :) En ny klass börjar nästa vecka så vi ska ha middag med dom och sånt!
På fredag var det tänkt att jag skulle åka med mamma till Kiruna, men jag ångrade mig och stannar över helgen här i skeå, vi ska ju nämligen åka till Karlstad på måndag eller tisdag, så det känns riktigt jobbigt att börja åka 90 mil i onödan, för vi ska bial ner till karlstad.. Trist att jag inte kommer till kiruna under helgen jag som hade tänkt att umgås med mina fina vänner och kanske fest. men det får bli när jag kommer till kiruna efter karlstad ! :)

Den här hösten kan man verkligen snacka om att bo i en resväska, är i skeå nu. åker till karlstad, sen kiruna några veckor och så till skeå ungefär en vecka i månaden, så ska vi till göteborg med klassen en vecka under hösten också! Sen sitter jag och simon och väntar på att få en lägenhet i kiruna också, går som inge vidare. Rätt jobbigt, så man kan som säga att jag längtar till jul. klar med skolan, har förhoppningsvis fått en lägenhet och kanske ett jobb!


Ska snart färga håret, plugga lite och ikväll blir det äta kräftor! GOTT!!

Kommentarer
Postat av: K.U

Jag LÄNGTAR :D

2010-08-28 @ 18:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0