fort gick det.

jo, fort gick det och sommaren är snart slut, hemsk sommar i kiruna.. det var ingen höjdare.

Sista veckan på jobbet och har nattskift, har jobbat övertid igår och kanske hinner med några övertimmar till denna vecka. Behöver verkligen pengar! April blire U S A !!! grymt som tusan :)
Blev ingen skottlands resa mycket trist, men jag SKA åka dit nästa höst, så mina vänner följer ni med då?? :)
Därimot blir det en annan trip i höst, nämligen till Karlstad, Jonas har kommit med i tv-pucken så vi ska dit och kolla då:):) Mycket bra gjort av honom. Så det blir en liten resa dit, bo på hotell och jag har bestämt att jag ska slösa pengar på spa där!! gud vad underbart.

Pdol var en kanon helg :) Vi fick lite sool, och bad med underbara vänner!
Nu under helgen har jag bara tagit det lugnt och försökt vila upp mig, var en underbar lördag!! Soov ut riktigt ordentligt sen for jag och simon och gjorde en riktigt brak brunch, sedan knatade vi över till Peter, JÄTTE härligt väder (för en gång skull) Han pysslar på där hemma och det kommer bli hur bra som helst, när han nu bli klar :) Zico och Isa badade lite i älven hos peter och jag och simon blev också sugna på att bada så vi for till Farfars stuga och badade i tjärn! Super härligt :) Zico tog sina första simtag, det är kul att han tycker om att bada:) Sanne kom också förbi där.
På eftermiddagen var vi bjudna hos svärföräldrarna på plankstek med oxfilé, gott vare! På kvällen var vi i laxis jag simon, ante och moa och planerade U S A !! New york, toronto, florida. ÅÅH!
Sanne kom även och hälsade på :)

Söndag vare gym och fottti, ÅÅh, SÅ ARG ! fan också.. var ju våran match.


Nu ska jag tvätta lite, vattna blommor och så, imorgon kommer mamma och pappa och jag behöver inte vara djurvakt längre. har varit rätt tufft faktist! Speciellt kattungarna. :)

Hejs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0