Dags för ett inlägg

Har inte blivit mycket till skrivande på senaste, har haft fullt upp i skolan..jobbigt ! Och än är det inte över heller. Denna vecka har jag iaf varit på skeå kraft arena, har varit helt ok. ska dit v.19 igen! Har iaf fått testa köra ismaskin, för i måndags skulle isarna bort så då körde man där hela dan! Sen har vi fixat inför helgen, ska vara körmanifestation där.
Nu sitter jag i Byske och är trött, började på arenan sju till tre, sen i byske från fyra till nio ikväll! döö segt är det också ynka två st som plaskar. yey.

Iaf förra veckan var vi på boda borg med klassen, det var riktigt roligt måste jag säga! mittt lag vann (kankse för att vi hade ellen som har jobbat där) haha, :)

Jag är glad iaf har fått jobb på lk i sommar, härligt att komma tillbaka till kk4! Och då överlever man hela vintern också, kan säga att det är ingen höjdare att vara fattig student.

Imorn ska jag också jobba här 10-14. sedan blir det bara att ta det lugnt med tacos och ett glas rött med mys med mina killar. det ser jag fram emot :)

Hejs !

Kommentarer
Postat av: K.U

God morgon kära svägerska!

Jag hoppas du får en bra dag, jag ska med gå till jobbet!

Hälsa dina killar och skönt att du fick jobb på lk!

kram på dig!!!

F, hälsar!

2010-04-24 @ 07:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0