Onsdag

Denna vecka har hitills varit bra :) Har två distansveckor nu med skolan, och det menas med att vi gör massa hemmastudier, och det har gått bra för mig än så länge :) Har mycket kvar fortfarande.
Igår var en bra dag, när simon var i skolan passade jag på att träna, for till eddahallen för att gymma och simma. Vi får nämligen simma gratis på alla simhallar här i Skellefteå. Och överglad som jag blev fick jag även gymma gratis :) Grymt bra gym var det och likaså simhallen, avslutade med ett skönt dopp i bubbelpoolen. :) Idag träningsvärk, huhu.
Sedan for jag på stan shoppade lite kläder och små grejjer (studiestödet har nämligen kommit). Dagen fortsatte hemma i Östanbäck med mys och pluggande!
Idag har jag mest tagit det lugnt, gjort lite sysslor, varit ute på två mysiga promenader med Isa och sen pluggat. Snart blir det fortsatt plugg plus hårfärgning. Brunt! (trivdes inte riktigt med det blonda) , men har valt en ljusbrun färg iaf :)

På lördag blir det IKEA! Guuud så kul :) Blir inte mkt till köp men iaf! Robert ska med , han har nämligen flyttat till luleå. Efter det blir det nog fara till robert kolla fotti o så. Sen ska vi försöka hinna till sunerbyn och kolla jonas spela cup! Hoppas han har några matcher på söndag för det passar nog bäst för oss! :)

Störande har hicka just nu.. !!!


En rolig grejj som hände när jag simon och isa var ute på långpromenad! :) Vi går förbi ängen där en massa kor håller hus, dem håller just på att äta en bit bort då vi går förbi. Plötsligt vänder sig en mot och och får syn på Isa, börjar direki rusa (galloppera) eller vad man säger. springer mot oss! Och inte nog med det resten av kossorna gör likandant. PANIK. vad gör vi? tänk så får dom för sig och hoppar över stängslet?? Men nej dom stannar precis vid stänglet och bara, står och glor på oss mest på Isa. . Det går ett tag och dom står fortfarande och glor. . . sedan vänder dom sig om och går tillbaka till maten.
Hahah, shit . ja det var en märklig händelse :D och Isa stakarn visste ej hur hon skulle reagera, först blev hon jätte rätt, men ändå glad och vifftade på svansen. haha. jeo.





Hejdå världen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0