Längtar till helgen!!!

Har hemmastudier denna vecka, har hitills gått bra tycker jag. Läxorna rullar på och har hunnit med en del.

¤ Läs varandras intervjuer - idag eller imorgon
¤ Öva massage - ihelg med tjejerna (ska låna massagebänken från skolan)
¤ Simning - förra veckan
¤ Läsning styrkeboken - har gjort idag
¤ Börja träna på gym - ska köpa gymkort imorgon på 360
¤ Ordna LIA plats - gjort i måndags, tre veckor på Byske badhus och tre veckor på Kiruna simhall
¤ Datorkunskap - gjort förra veckan
¤ Läs artikeln om badets historia - ska göras idag
¤ Läs om vattenrening - gjort i måndags
¤ Gå på vattenträningspass - gjort i lördags

Igår var jag och Simon in till stan, gjorde lite ärenden och så :) Var lite kyligt men var riktigt mysigt att gå ute i höstvädret. var tvungen att gå en bra bit eftersom vi hade lämnat in bilen på service och skulle in till stan. blev en hel del skratt, tur att vi har samma humor jag ock simpe ;) men sjuk är den ibland. hahahha. Lunch på subway, gott !

Idag när jag klev upp tvättade jag, nu börjas förberedandet inför finbesöket ihelg :) Igår var jag och storhandlade allt inför ihelg :) Imorgon blir det att dammsuga och städa, och fixa sängplatser till alla :D ååååhw, vad roligt det ska bli när min kära vänner kommer, umgås, mysa, prata skvaller och bara ÖSA på! wooho.!!! 2 dagar kvar.

Nu ska jag plugga lite till, hänga upp tvätten och ta en prommis med hunden. får sedan se hur dagen fortsätter!
Ha det bra. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0