Kiruna

Har varit i Kiruna nu sen tisdagkväll, kul har det varit och har hunnit träffa dem flesta :) Sen har jag haft fullt upp med skoluppgifter, nu ha jag bara en ynka uppgift att skicka in :) har gjort halva så ska nog bli klar idag!

I onsdags var en värsta otursdagen för pappas volvo.. skulle upp på stan där vid 12 jag och pappa sätter oss i bilen hemma i laxforsen, INGEN BENSIN!! Pappa går ut i garaget och hittar en skvätt bensin som han häller i tanken. åker för att plocka upp sanne, och efter hennes väg kollar pappa i backspegeln (han har glömt att stänga tanklocket, och skruvlocket är borta)... shit. eftersom min bror bor på samma väg som sanne kunde vi stanna hos han och låna ytterligare en skvätt bensin. Och tur att han hade en skvätt för bilen dog nämligen på sannes gård.. Precis då ringer rörmockaren, pappa måste hem på direkten. på vägen hem så hittar vi skruvlocket precis på laxforsbron, PUH! Lämnar pappa åker och hämtar lisa från jukkas och åker och lånar bensin från Sara, klarade oss sedan upp på stan! :)
På eftermiddagen skall jag upp igen till stan från laxforsen för att äta middag hos svärföräldrarna, går tungt med bilen upp för laxforsbacken, stannar vid Kauppinen. PUNKA! jävla skit bara åka hem byta täck, kom försent till middagen... Och dessutom berättar pappa att han ALDRIG fått punka på volvon, mitt fel???? hojh hoj :)

Idag lördag rätt lugn dag :) Ska handla på ett tag. i eftermiddag blir det nog mat hos svärföräldrarna igen och sen förhoppnigsvis umgås med vänner :) Hoppas kvällen blir bättre än igår! .. satt hemma i laxis helt själv och det sög.. usch vad tråkigt jag hade :P

Imorgon bär det av hem till Skellefteå :) längtar faktist hem lite! :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0