fredag

Var på bio i tisdags, flickan som lekte med elden. Den var bra och överförväntan! :) Längtar redan tills man kan köpa filmen och längtar till trean kommer ut! :)

Igår var vi på hockey, david lund kom hit på dan och vi åt tacos, kl sju var matchen . Kul det var att se elitserie match! Grymt tryck i Skellefteå kraft arena !:) 3-1 till skeå så lite stolt var man för att bo här! Träffade andra kirunabor där också, det var kul!

Idag blir nog en mys dag, nöter vänner just nu och blir nog det ett tag till. Sen ska vi äta fläskfile, simons sås och god pasta till MUMS! Ska nog plugga lite, kolla idol och efter det kanske det blir en film med GODIS :)
Imorgon ska jag på vattengympa, spännande :) det är en del av läxan dessa veckor. Sen ska jag fixa gymkort, fixa LIA plats (praktik), massera och läsa lite grejjor. Inte allt för tråkiga hemmauppgifter tycker jag!

Håller på att planera till nästa helg! :D då kommer nämligen några av mina sweeta vänner! längtar dööö mycket!

hejpåer.

Kommentarer
Postat av: hannae

JAG LÄNGTAR:D

2009-09-25 @ 19:43:22
URL: http://eleniushanna.blogg.se/
Postat av: moaa

ÅH JAG LÄNGTAR:D

2009-09-27 @ 18:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0