En månad

Idag har jag bott i Skellefteå i en månad, och det betyder även att jag har varit sambo med min Simon i en månad, jag tycker om det sååå mycket! Trivs så himla bra i huset och så himla bra med min snygging :)
Förra veckan hade vi samlingsvecka i skolan. Hade fullt upp med lektioner, datorkunskap, branschkunskap, gym terori o praktist, livräddning och sedan kost. Känns bara bättre och bättre med skolan och samma med min klass:) I onsdags hade vi klassfest! Åt god mat och lekte MASSOR av leker. HAHAHA, skrattade gjorde man :D Efter tio knallade vi till studentpuben där fortsatte lekarna, haha. Torsdagen var tung kan jag säga, men det var jag inte ensam om:) detvarevärt!

Helgen har det inte blivit av att göra mycket, mest film och det är mys! :) På lördag kväll åkte vi in till staden for upp på vitberget och kollade ut över en fin utsikt över skellefteåstad samtidigt som solnedgång:) På hemvägen stannade vi hos simons kusiner som har stuga på andra sidan ängen!:) där satt dom vid elden på gården och mös, mycket trevligt!

Idag har jag varit flitig, åkte till eddahallen på morgonen där jag mötte petra o magnus från klassen. vi simmade, dök och gjorde massa jobbigt. ska nämligen klara av vissa saker i våran kurs. Ganska roligt är det med min klass alla är i olika åldrar som tex petra o magnus är mycket älre än jag, magnus är väl närmare 30 och petra är DUBBELT så gammal som jag. haha kul är det, eftersom båda har barn så fick jag höra barnsnack idag. hojhoj !
Sen har dan fortsatt med långpromenad med isa, vikt tvätten, pluggat, städat lite och lagat mat!
Nu har Simon åkt på träning och jag har intagit soffan, nu blire bara lugnt framför tvn:)

Imorgon ska vi på bio, flickan som lekte med elden. och på torsdag ska vi på kolla elitserimatch skellefteå-luleå!!! weeho.


Jag saknar mina vänner hemma i Kiruna... (och piteå och Canada) fast ni tillhör ju ändå kiruna :)

Kommentarer
Postat av: hannae

vi saknar dig med!! KRAM

2009-09-21 @ 18:09:33
URL: http://eleniushanna.blogg.se/
Postat av: camilla

Miss you..

2009-09-22 @ 16:10:21
URL: http://erikssoncamilla.blogspot.com
Postat av: moa.r

Så kul att du trivs så bra! Räkna med besök när jag är hemma igen :D

2009-09-25 @ 07:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0