Tack för ihelg tjejer!

Helgen som var, var suuuper bra :) I fredags körde jag simon till flyplatsen han åkte nämligen till Sthlm för att kolla nhl premiären. Hade varit Grymt dära :) Efter jag hade kört honom åkte jag ner till piteå, åkte till hanna och ericas lägenhet där jag träffade på hanna. Erica var nämligen på inspelning. Vi knallade efter ett tag till max för att träffa upp vännerna från kirunaa! Lisa, Sara, Sanne, Hanna, Moa och Mira :) Vi åt lunch sedan for vi iväg till skolan där dom höll på att spela in filmen, fick träffa några från filmteamet och så! Fick inte kolla när erica spelade in, fick inte en prata, vinka eller ens se på henne (skulle distraherat henne) . Men det var spännande att vara där! :) Sedan åkte vi och handlade lite till kvällen och for tillbaka till deras lägenhet. Vid halv fyra åkte vi tillbaka till inspelningsplatsen och eftersom dom hade slutat spela in fick vi träffa erica :) Fick även se en kändis! Ola Rapace, det var coolt :) Erica ska nämligen spela mot honom i en scen :) !!
Efter det, rullade vi mot skellefteå och Östanbäck mitt hem! Det var kul att äntligen visa mina vänner var jag bor! :) Dem tycktes gilla det mycket:) På kvällen myste vi på åt sallad och krillade kyckling med god tillbehör! Lördagen var lugn, spelade lite rockband och hann med lite massage, till middag blev det kräftskiva. SÅ GOTT ! Söndagen, for dom flesta hem, lisa hannae och erica stannade vi kollade lite film, hämtade sedan simon från flyget och på kvällen åkte vi till Piteå och övernattade där! :) Säger bara TAAAACK för helgen tjejer, det var underbart :)

Igår började skolan för mig, började först kl 13 på gymmet, gjorde ett basprogram och sedan hade vi ett corepass, idag träningsvärk :) Idag har vi först varit i Byske och hade tester i guldbojen, klarade allt så jag är nöjd :) På em hade vi en föreläsning. Imorgon börjar vi med simlärarutbildningen och forsätter med det ihelg. Blir tung helg lördag går vi fårn 08.00 till 19.30!!! gaah. bara att kämpa på. Söndag går vi bara till tre och då har simon match :)) ska bli kul o se !! Ihelg kommer även Andreas och Robert hit och dem ska ha en riktig killdag på lördag, bara sport, bara sport, bara massor utav sport!! :)

Nu laga mat, ha det gott !

Kommentarer
Postat av: Simon

Det är bara sport det ska vara!

2009-10-08 @ 11:06:19
Postat av: camilla

jag vill också komma! <3

2009-10-08 @ 17:31:00
URL: http://erikssoncamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0