Simon

Detta inlägg tänker handla om min underbara Simon.

Innan jag träffade dig Simon visste jag inte hur mycket ordet kärlek betyder, och jag visste heller inte hur man kan älska en person så mycket, så starkt. Jag föll för din charm och din utstrålning, du är en så otroligt snäll och omtänksam person. Trodde aldrig jag skulle bli så lycklig som jag är nu med dig, jag visste inte ens att det fanns någon sådan lycka som den jag delar med dig. Jag vet att jag är dålig på att uttrycka mig ibland, men jag hoppas du vet hur mycket jag älskar dig Simon Unga. Du är den bästa som finns, och det bästa som någonsin har hänt mig. Tack för att jag fick komma in i ditt liv, du är mitt hjärta . :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0