Helg

Lördag idag och jag är ensam hemma, så får se hur dagen blir. Ska iaf snart spela nhl med lisa på xbox live :D

I onsdags kom pappa och jag som väntade honom på torsdag, han ringde när jag var på väg hem från skolan.. jo och då var han redan på väg !! Shiit panik hem och städa, men det gick bra iaf han kom vid tio :) Torsdagen hade jag skola till fyra, pappa och simon hade redan börjat såga med veden. Blev en lugn eftermiddag. Fredagen blev att bära ved, hade otur under natten att det regnade :S men förhoppningsvis hinner veden torka till våren :) På kvällen åkte vi in till stan och pappa bjöd oss på en grekisk resturang, det var SÅÅ gott :):) När vi kom hem masserade jag pappa och sedan var det idol!
Pappa åkte hem nyss han skulle förbi ikea, simon åkte med honom till piteå där han ska se city spela. Får se om det blir att hämta honom eller om han tar bussen hem.
Ska försöka plugga lite idag o tvätta. Sen får man se!

Nästa vecka börjar mitt nya liv! Har gjort ett träningsprogram åt mig själv. Sötsaker bara på lördagar, bara ekologiskt, ta bort allt som heter lätt,light, börja steka i olja (kallpressat), äta mera mellanmål.

Haft kost i skolan, ångeeest. Några i klasser har börjat med gi, men det är inget för mig. Man måste ju leva också, så har satt upp ganska lite mål men det räcker för mig!

Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0