Spakväll!

Då var första veckan på praktiken avklarad, två kvar bara skönt! Håller på att fixa med fritids praktiken och hoppas det blir gränsen hade varit kul! Två veckor praktik har jag redan klar, ska vara på Skellefteå kraft arena på sen våren och då hoppas jag som fan att Skellefteå går till slut spel, hade varit grymt! :)

Igår efter jobbet for jag till mamma och åt ,for till laxis fixade och trixade och sedan bar det upp det staden till Erica. Umgicks med tjejerna åt kladdkaka och snackade i massor!! Hade skitans roligt verkligen :) Mycke skratt! Sånt gillar vi :)
Idag vaknade jag av att telefonen for i golvet och vidare under sängen?!?!?! Ohno, rummet som jag sover i är nämligen litet och sängen väldigt stor och bred. Finns ingen möjlighet att komma in under på sidorna.. försökte dra upp madrassen och komma under den vägen, men så gammal säng och madrassen vägde ton!!! hojhoj, what to do.. grymt irriterande, vara nära att ringa peter för hjälp. men efter lite frukost och nya tag fick jag till slut fram det efter att dragit sängen fram och tillbaka lyckades jag lirka fram den med en sop.. hoho vilken morgon.
Efter det for jag iaf till konsum och shoppade lite, var skit mysigt väder ute (har snöat hela natten). Efter de for jag och hälsade på min bror , han håller på att bygga ut så kikade lite där och drack kaffe och sånt trevligt :)
Nu är jag hemma och skottat på gården lite, och börja fixa städa och göra lite fräscht här. Har nämligen bjudit hit mina kära vänner på en spakväll! Blir bastumys med goda dofter, ska ge dem massage, och bli ansiktsmasker och sånt grejjs:) Alla tar med sig nått gott så har vi knytkalas. Ska Fixa ljus överallt och göra det skit mysigt :) Blir nog kanon bra och skit mysigt! Snacka massa skit och kanske se en mysig film! wiiho, ska fortsätta med fixandet nu!

Längtar till onsdag, då bär det av till luleå på lasse och jag får äntligen träffa min Simon! Helt sjukt vad jag saknar honom efter så kort tid... snygging <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0