Lasse.w m.m.!!!

Igår satte jag mig på tåget ner till luleå, det är faktist riktigt skönt att åka tåg. Sov mestadels. I luleå mötte jag uppe Simon!:) Vi var och fikade och sökte julklappar på stan. Senare kom tjejerna också dit, Lisa, Hannae, Moar, Sandra och Mira :) Kl sju var insläppet till coop arena och Lasse! Han var riktigt bra, och det var så kuul :) Medans jag var och kolla lasse med tjejerna var simon på bio och hälsade på släkt. Kl 23.00 bar det uppåt till Kiruna för mig och Simpe, ingen rolig resa med snöstorm!! usch, vid halvfyra kunde vi äntligen krypa ner under täcket hos svärföräldrarna! SKÖNT! Tjejerna stannade kvar i luleå för att kolla luleå-färjestad!! :)
Idag har jag jobbat em slutat åtta! har kommit på nu varför jag trivs så bra på badhus, jag fryser så lätt och därför gillar jag värme och där inne är det varmt och skönt :)
Snart är det helg och det är rätt mycket som ska göras!!
OCH nu till en mycket rolig överraskning! Sitter hemma i laxis och hör pappa kommer hem från besök hos peter med skotern. Den låter inte som vanlig. Jajjamen pappsen har köpt sig en ny!! :) kuuuuul :) började bli riktigt seeg på förra skotern! Men förvånad att det blev en lynx, men är nog skit bra! 550 -09! Så på lördag blir det premiär ska dra med simpe och fara ut!!! GUD VAD ROLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Äntligen skoter igen, MUMS!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Men simpe svek direkt, någon som vill hänga med? :)

2009-11-26 @ 21:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0