Kiruna

Yes, då befinner man sig i Kiruna och Laxforsen igen då! Tiden går fort, blir här i tre veckor, sedan åker hem till skeå för en snabbsväng, en vecka. sen till Kiruna igen för att fira julen! Åååh vad mysigt med jul, jag och simon är fulltuppe i komma på julklappar, och många ideër är faktist klara :) Hoppas det blir som jag vill, alltså att vi firar jul i laxis släkten kommer och simons familj, kan bli en 15 st! :) MYS! :)

Underbart att träffa mina underbara vänner igen!!!!! :)
Om en vecka Lasse W! :D wihooo. måste boka tåg! :S



Det vart inge långt inlägg..

Kommentarer
Postat av: Kristina

Om du lyckas få mamma bort "hemmifrån" på julen då kommer du behöva få en medalj för det har aldrig hänt :D

Jag har bett dem komma hit men de gick inte :P

Så... ett mycket vänligt lycka till!! :)

KRAM!!!



2009-11-18 @ 22:06:59
Postat av: Kristina

Om du lyckas få mamma bort "hemmifrån" på julen då kommer du behöva få en medalj för det har aldrig hänt :D

Jag har bett dem komma hit men de gick inte :P

Så... ett mycket vänligt lycka till!! :)

KRAM!!!



2009-11-18 @ 22:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0