guud vilken rutten lördag-söndag...

Usch, igår fick jag mig en rejäl magsjuka, fyfan och svettades som en gris.. har sovit i flera timmar och inte fått i mig nått nästan.. idag var det lite bättre, men känner att jag inte orkar göra mycket, febern sitter nog i fortfarande. ååh vad arg jag är, hade så mycket att göra denna helg, köra lite med nyskotern, göra klart mitt vattengympapass och JUULPYNTA, gaah. alla pratar om julstämningen.. men inte för mig här i sjuksängen, guud så trist !! Och dessutom har min simon varit borta över helgen, fast det kankse var brab så jag inte smittar honom.
Tur har jag haft först svärmor och sen mamma om har tagit hand om mig :)
Nu vill jag bli frisk!!!!!!

Kommentarer
Postat av: cammii

hur länge blir du i stan? ! :)

2009-12-08 @ 15:30:22
URL: http://erikssoncamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0