bloggtime

Nu ska jag ta mig tid att skriva några rader. Förra helgen var svärförädrarna och Jonas här, mycket trevligt! Simon hade seripremiär, vi grillade, drack vin och sånt :) Veckan efter hade kunde jag ej träna handboll hade em på praktiken dom dagarna, så längtar till onsdag!! :) Ihelgas var Robert här, vi åt gott, kollade hockey, spelade spel, kort och drack ett glas! kulkul:)

Nu har jag bara en vecka kvar på min praktik i Byske, känns lite trist faktist, har börjat trivas väldigt bra faktist :) Men det ska bli kul att komma till Kiruna också :) .
Ihelg kommer Moa och Ante! :D kul! På lördag ska vi till umeå och kolla TAKIDA :D ÅHH va kul, och deras nya skiva!! :D:DD:D På söndag åker jag upp till kiruna med Moa och Ante, Simon blir kvar här i 1 1/2 vecka till.
Ska bli så himla kul o träffa alla mina vänner igen !!!!! Min familj, Bull åh vad jag saknar Bull!

Annars trivs jag som tusan här i Skellefteå:):)




Det är när man leeer på väg hem från jobbet och känner gud vilken bra dag. SÅ roligt att se hur barn går frammåt av det man gör för dem, :) Klart som fan att man kan jobba med någonting som är roligt, inte att varje arbetsdag är en pina. Och jag har verkligen valt rätt, guud så skönt att känna det. Jag har gått rätt väg i mitt liv, på alla sätt och vis :) Så känns det nu! Det går bra nu,.

Kommentarer
Postat av: lisah

ååå vi behöver hem vår sofi för ett tag :) såå kul!

2009-11-10 @ 22:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0