studentfixande!

Sitter och tog en paus i all studentfixande, blir så när man inte har någonting att göra så går tankarna direkt till studenten! Idag har jag gjort mycket faktist, slutade pratiken halv fyra for snabbt hem och tog en dusch och for sedan till sannes mammas firma. Hon ska nämligen sy upp min klänning litegrann:) Sedan for jag hem satte mig här, gjorde en intresseanmälan till student och balfotografering, garanterat finns det inga tider för man är ju säkert så sent ute med det, men hoppas det finns någon fotograf som har tid. man får kolla runt. Ringde även till min kusin som ska göra frisyren, hörde lite ifall hon tycker att jag behöver beställa löshår, men troligtvis inte:) ska iaf träffa henne i veckan så får hon kolla på mitt hår! woohooo allt är nästan klart :D Köpte skor och smycken förra veckan som jag är mycket nöjd med, fast vet ej viket halsband jag ska ha ännu, fick höra att simons mamma hade ett fint att låna så ska kolla på den:) Det som är kvar är att fixa är lite av simons kläder, hoppas det blir bra! Sen bil bara, måste kolla vilken vi ska ha ! . hoho, kul det ska bli !

helgen var himla tung måste jag säga. Började med fredag jobbade från halv sex till hal fyra, åkte direkt hem och duschade och bytte om, hann inte ens äta. for ner till jukkas folketshus och började fixa med saras pappas fest, kl halv sju drog det igång och mssa folk kom det, var rätt kul folk blev fulla och sånt! fram till 24.00 gick bra, men sen gick det bara neråt, var dödstrött det var lite synd för annars var det kul! kl 03.00 åkte vi hem, sov tre timmar sen var det bara att hoppa upp, 07.30 for jag och pappa till haparanda, fick sova i bilen men ni vet man sover ju inte som en gud precis. Så fem timmar på ikea, kändes ska jag tala om. sov inget på resan hem eftersom pappa fick sån huvudvärk så det var bara att sätta sig bakom ratten. Det gick bra! Klockan tio gick jag och lade mig sovde ca 12 timmar. SKÖNT! Hann mysa lite med min kärlek innan han skulle till jobbet, sen hem och sova igen.
Glömde att berätta att jag såg ett av det vidrigaste jag någonsin har sett i fredags, jaao man kan verkligen vara med om allt som målare. Uch.

AAoo, idag har jag hut mycket som helst att skriva om känns det som, men jag ska nog spara lite till någon annan dag-.
tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0