tack och hej

Sitter hos simon och kollar när grabbarna spelar nhl, jävlar vilket liv det är! tre tv apparater och två killar vid varje. ja det säger väl allt? haha :b ett jävla skrik överallt. höhö
Har haft en jäkla skön dag idag iaf. eller ja började med coopertest. gick kasst, men har iaf inte gjort ett skit resten av dan. Och det ska jag inte gör resten av ledigheten heller :) SKÖNT!

Och jag är gryyyyyyymt jävla piss irriterad på att både min kamera och telefon är trasig och dssutom fick jag båda i present när jag fyllde år  januari.. SÅ JÄVLA LESS! Det verkar inte vara någon som kan tillverka något som fungerar nu för tiden. Och passande att jag int har någon jävla kamera tll studentfan, också!!!


Sen så läser jag en mycket bra bok nu, tyskunge av Camilla Läckberg. galet bra bok faktist, rekommenderas att läsa :)


Tack och hej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0