premiär!!

Gaaah, är lite nervös faktist men grymt laddad :) korpen premiär idag mot FTATR, lite osäkra vad det är för gäng men vi får se :) Ska bli ruskigt roligt iaf :D

Idag har jag pysslat här hemma lite grann, jag och pappa har börjat flytta på lite möbler och grejjer inför rivning i kök och hall, känns så himla kul att äntligen ska vi börja med det. har pratat i flera år och nu äntligen. Kommer bli snyggt!
Igår var en bra dag, var hos simon på dagen och städade lite, kollade film, solade och var på en prommis med hunden. kl sex kom simon från jobbet och jag hade lagat mat åt honom, jäkligt gott enligt mig :) Vi kollade twlilight, mycket bra film måste jag säga :) Sen for jag hem och några av tjejerna kom och hälsade på, vi fikade, kollade hundtricket och surrade i massor :) Sen for jag till simon och sov :)

Nu ska jag faktist hoppa i matchekläderna och forstätta ladddda :) haha två timmar kvar men vafan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0