hoppas hoppas

Sitter i skolan och väntar på att äta lunch, blev lite längre idag och massa dö tid. jobbigt när inte matsalen i skolan öppnar samtidigt som alla andra på jobbet får lunch :P Blir så himla trött att bara sitta.
Ser inte framemot denna vecka så mkt, inget roligt planerat, kommer ej hinna träffa min simon nästan någonting och dom har lovat bajs väder mot helgen.. Men är iaf ledig torsdag, fredag det ska bli grymt skönt.
Och jag hoppas mina kära vänner har en bra resa till Paris :)
Och snart har vi korpen premiär, laddad till tusen!! :)

Sen sitter jag och hoppas att vi kommer in, vore så himla kul! Spännande att se hur det går, vill verkligen :) Men oavsett hur det går så vet jag att hösten blir bra, för om det inte blir skellefteå så ska vi försöka hitta eget! längtar. :)
För du är bäst simpe ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0