blogga

Att blogga kan vara himla svårt ibland, vissa gånger vill man gärna sätta sig ner och skriva ett inlägg men man kommer inte på mer än en mening att skriva. då brukar jag låta bli. När jag ibland kommit på saker att skriva om är det på tok för mycket och då brukar jag låta bli. Men gånger som idag när jag inte har allt för mycket att göra och har lite små saker jag vill skriva om, då sätter jag mig gärna ner och skriver ett inlägg. .

Jag kom nyss hem från ett kort besök från sara, har lånat lite kläder som jag ska ha på mig på fredag. Ska jobba på hennes pappas fest. ska bli kul! Fast lite nervöst också, det skall tydligen dyka upp massvis med folk och risken finns att man klantar till sig i allt serverande och sånt, GAAH! På lördag bär det iväg till happis och ikea, jag och pappa far dit, vi ska beställa vårt nya kök. Kommer bli snyggt! Sen ska jag göra lite ärenden till camilla och robert, dom ville ha lite grejjer till deras lägenhet. Helgen kommer bli rätt lugn från alkohol. Bäst att ta det lugnt dom tre närmaste helgerna, sedan är det dags, HOJJ vad mycket studentfirande det kommer bli :D Jäkla så kul! Och man blir ju lite nervöst med tanke på att det är bara tre veckor till mösspåtagningen, fyra till balen och fem ynka veckor till studenten!!!!! shiit : )
På tal om balen, imorgon ska jag och simon på stan och fixa med kläder åt han, kankse kolla några skor och försöka hinna förbi min kusin som ska göra min frisyr :) kul, allting nästan klart. Bil har vi för min bästa bror har fixat så vi kan välja mellan två, kommer bli grymt :)

Idag fick jag veta att jag har fått sommarjobb! Skönt, slipper man stiga upp dagen efter studenten och tänka att man är arbetslös. nejnej :) Sen till hösten får man se vad det blir av, ska bli riktigt spännande och se vad som händer!

Nu blir det sängen, för det är så himla underbart att vakna upp 05.40 och känna att man är utvilad! godnight !

Tack för att du att du gör mitt liv underbart, du är det bästa som har hänt mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0