trött trött

Har jobbat idag, slutatde sex har ätit och sen inte gjort allt för mycket. Är trött men ska inte gå och lägga mig ännu. Har tre dagar kvar att jobba denna vecka känns tungt, men det lönar ju sig faktist.
Helgen som var har jag i fredags kollat film med simon och andreas, vi kollade narnia prins caspian, helt godkänd. Sen på lördag steg jag upp kvart över 5, jobbade till halv tre. tungt som tusan . . På kvällen hängde jag med simon och hans kompisar, mycket trevligt . Men eftersom jag vaknat så tidigt var jag väldans trött och somnade när dom andra for på krogen. Söndag for jag ner till kurra men där blev det ej mycket gjort eftersom det var för kallt. typiskt, och fan . vi kommer aldrig bli klara där känns det som , men men bara kämpa på! På söndag kväll gick jag på bio med mamma, kollade Män som hatar kvinnor, grym film, verkligen! Tyckte den var mycket bra . Vill se den igen . Ska läsa boken, den ska tydligen vara bättre och är mycket imponerad med tanke på att det är en man som har skrivit boken.
Håller på att läsa i denna ljuva sommardag. himla bra faktist. ska nog ta och läsa mig lite efter att jag suttit hära. Sen ska jag göra fika till simon när han kommer från träningen och sen blir det bastu :)
På fredag är det inge jobb så ska hinna på stan då och köpa simons födelsedagspresent, hoppas han kommer tycka om den! Sen försöka hinna ner till kurra och jobba lite. Sen mot kvällen är det bara PARTYYY som gäller, jafyfan :)

Grattis farmor på namnsdagen! hoppas du har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0