ingen aning

Sitter hemma och gör lite ärenden på datorn, är nästan klar med allt som jag skulle göra. Har fixat alla papper till min ansökan så imorn skickar jag iväg den till en utbildning jag ska söka in på. Verkar kul, men man får se , det krävs ju flyttning så man får se hur det blir.
Helgen var mycket tung, lördag högskoleprovet från 8 till 16, jobbigt som tusan. Sen söndag blev det jobb. Men fick sluta helgen med god tårta iaf, farfar fyllde år! Igår fyllde Sanne år och idag Mira :) Grattis på er! :)
Snart är det påsk! skönt! :) Efter påsken ska man ut på praktik fram till avslutning, hoppas det går undan!! :)

Vet inge mer jag vill ha att säga. men ha det bra ! Och jag älskar min simon så himla mycket :)


JUSTE jag måste bara nämna att jag läste hannas blogg idag. HAHAHAHAH, det var riktigt kul måste jag säga ! :D

Kommentarer
Postat av: hannae

:)

2009-04-06 @ 18:38:41
URL: http://eleniushanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0