En måndag

Igår fyllde mitt hjärta 21 år! : ) Hoppas du hade en kanondag och att du gillade min present :)
Också fyllde Moa 18 år igår ! :) deni.

Helgen har varit super härlig. Fredan hängde jag med tjejorna :) Lördag tog jag och simon sovmorgon och sedan for vi ut med skotern :) Kul vare men lite trist att det blåste så, for förbi min bror och gillade korv. På eftermiddagen så for vi till simons mormor och åt, grymtgod mat hade hans morbror gjort och det var trevligt :) På kvällen hälsade vi på hanna o erica, fick massa fika och sen kollade vi saw, usch gillar inte dom där filmerna :b Men det var trevligt iaf :) När det började bli sovdags for vi ner till icehotel, vi bokade in oss på ett rum och det var himla mysigt måste jag säga :)
Söndagen var fin, for upp på stan och det blev lombia premiären :) KUL! fyfan vad man börjar längta till sommaren ;P Eftersom att det var en födelsedagsdag, blev det tårta och hänga med folk :)

idag var jag och spelade innebandy, riktigt roligt vare :) Helt klart nästa måndag igen.!
Nu blir det duschen och sen sängs. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0