dags för en uppdatering

Redan helg! den här veckan har gått fort måste jag säga, och det är oerhört skönt :) Vi har fått våra studentmössor i veckan, blev riktigt glaad och längtan till studenten steg!! Ja vad har mer hänt, sportlovet gick ju som det gick. jobbade alla dagar förutom fredag,lördag. Ganska jobbigt men det funkade, nu har man bara ett lov kvar sedan är det slutt på det :p lite trist att inte få dom hära loven som man faktist behöver ibland. menmen, sånt är livet. Mer i veckan då, jag och lisa har jobbad med projektet grymt stressigt men börjar iaf se slutet nu :) det är ju positivt. Sen har jag och simon kollat alla sagan om ringen filmerna, alltid lika mysigt :) .
Idag är det fredagkväll och jag sitter hemma ensam och gör inte ett piss faktist. Planen var att hälsa på camilla men hon har inte hört av sig så hon fick säkert något förhinder, sen skulle erica och robin komma förbi hära, men dom ringde för att tag sen och hade förhinder. Himla trist faktist men men , ibland ska man väl ha tråkigt också ? eller nä : P Sitter och längtar tills imorn, jag och simon ska fara över dan till björkis och åka skidor. Ska bli jäääklar så kul!:) Sist jag åkte skidor var i åre och det var ju ett bra tag sen, så är så grymt sugen så det finns inte :) Hoppas på fint väder så blir allt toppen :) Söndag är väl planen att jobba med projektet och förhoppningsvis färdigställa det. man får se.
Ska bli kul nästa helg också, jag och simpe ska sova på icehoteel, myspys :)

Blir vell sängen snart med lite bok. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0