det är över nu

Studenten och flera år av skola är över nu, känns inte alls faktist. Kommer nog först till höst? Än så länge går det bra iaf. Började jobba igår och fyyyyfan vad jobbigt det var att kliva upp, simon har ledig vecka plus att alla andra också verkar vara lediga?? fyfan va less.. men pengar iaf!!!!!!!!!

SItter hos mamma på lunch, . är trött vill bara till simon och krypa ner under täcket igen för jag lovar att han ligger där och snarkar just nu, fyfan vad pissigt.

Imorgon ska jag få en telefonintervju med skolan jag sökt in på,, jäkla nervöst!! hojhoj

Igår bokade jag och simon utlandsresa, fick av han i studentpresent :) Kommer bli underbart, tack älskling ! :)
Jag älskar dig Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0