underbara resa

Har nyss ätit och ligger i soffan och tar det lugnt, skönt som tusan! Nu kan jag äntligen sitta på internet med min dator :)
Kom hem från resan igår och började jobba direkt, FYFAN vad tungt..... less!

Men nu över till resan :)
Åkte ner till sthlm på fredagen då vi bodde hos mammas kusin i rissne, åt tacos och sedan for vi på gröna lund. det var kul men det känns att man börjar bli gammal ;p Lördag bar det av tilll grekland och rhodos :) kom fram vid tolv på natten så det blev inte mkt än att gå och lägga sig. fast det gick knappt att sova helvetes varmtt!! så dagen därpå betalde vi för ac, mycket bättre :) Det var en helt underbar resa med den bästa i världen !!! 35 grader varje dag och vi såg inte skymten av ett enda moln på hela veckan :) Vi tillbringade stor del i havet, så skkööönt :) Vi kilade lite på stan, åt gott på olika resturanger och drack drinkar på balkongen på kvällarna och bara mös på! :) Hoff börjar längta tillbaka när man tänker på hur bra jag hade där . tack så himla mycket älskling.
När vi åkte hem bodde vi också en natt i sthlm men då sov vi hos simons kusiner i täby. staffan ville ha med oss ut men vi tänkte att vi inte orkar... men direkt vi kommer in i lägenheten får vi en varsin kall öl i handen, bara att köra! haha. åkte ut till åkersberga och träffade massa folk var trevligt!

Nu är det bara jobba som gäller, men jag vill verkligen INTE! hoff. . ihelg luleå kalaset ser framemot hoppas på sluta tidigare på fredag bara.

Jag längtar så enoooormt till hösten vad mysigt det kommer bli :) jag och simon har kommit fram till att vi ska ta med oss isa till östanbäck, hon kommer nog trivas :) Jag vill flytta nu!!!!!!

Jag är väldigt trött så blir nog en tidig kväll, god natt 18.48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0